• 04-02-2022, 01:53:34
    #1
    bu bence devrim niteliğinde artik tamamiyle bagimsiz olabiliriz neredeyse çok güzel çalışma ya denk geldim ve sizinlede paylaşmak istedim 🙂👍


    https://youtu.be/I_K7q5v0JXo
  • 04-02-2022, 02:08:24
    #2
    Yokluğun en sevdiğim taraflarından birisi "üretmek" olmalı. Bazen yokluk teknolojik ürünlerde yokluk çekip üretelim diye umut ediyorum.
  • 04-02-2022, 02:10:57
    #3
    ozturrk34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yokluğun en sevdiğim taraflarından birisi "üretmek" olmalı. Bazen yokluk teknolojik ürünlerde yokluk çekip üretelim diye umut ediyorum.
    şahsen hem fikirim istesek elektrik bile bedava olur ama kimse ne uğraşmak nede yapmak için birşey yapmiyor herkes hazira konuyor 🙂
  • 04-02-2022, 02:13:58
    #4
    serdarsalda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şahsen hem fikirim istesek elektrik bile bedava olur ama kimse ne uğraşmak nede yapmak için birşey yapmiyor herkes hazira konuyor 🙂
    Hocam insanlar tembelleşiyor/ market bile ayağınıza geliyor. ( LUTFEN SİYASET ANLASİLMASİN ) Aslında iş biraz ar-ge çalışmalarına verilen destek (nakit) ile çözülebilir. Teşvik olmazsa malesef zor.
  • 04-02-2022, 10:33:19
    #5
    Bir 8-9 sene önce yapıldı ve aktif olarak kullanılıyor bu teknoloji. Ben de kullanıyorum hatta. "indüksiyon ocakları" araştırabilirsiniz