bu bence devrim niteliğinde artik tamamiyle bagimsiz olabiliriz neredeyse çok güzel çalışma ya denk geldim ve sizinlede paylaşmak istedim 🙂👍
https://youtu.be/I_K7q5v0JXo
Mıknatıs ile isi üretimi 😍🤌
4
●392
- 04-02-2022, 01:53:34
- 04-02-2022, 02:10:57şahsen hem fikirim istesek elektrik bile bedava olur ama kimse ne uğraşmak nede yapmak için birşey yapmiyor herkes hazira konuyor 🙂ozturrk34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2022, 02:13:58Hocam insanlar tembelleşiyor/ market bile ayağınıza geliyor. ( LUTFEN SİYASET ANLASİLMASİN ) Aslında iş biraz ar-ge çalışmalarına verilen destek (nakit) ile çözülebilir. Teşvik olmazsa malesef zor.serdarsalda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle