serdarsalda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şahsen hem fikirim istesek elektrik bile bedava olur ama kimse ne uğraşmak nede yapmak için birşey yapmiyor herkes hazira konuyor 🙂
Hocam insanlar tembelleşiyor/ market bile ayağınıza geliyor. ( LUTFEN SİYASET ANLASİLMASİN ) Aslında iş biraz ar-ge çalışmalarına verilen destek (nakit) ile çözülebilir. Teşvik olmazsa malesef zor.