ozturrk34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yokluğun en sevdiğim taraflarından birisi "üretmek" olmalı. Bazen yokluk teknolojik ürünlerde yokluk çekip üretelim diye umut ediyorum.
şahsen hem fikirim istesek elektrik bile bedava olur ama kimse ne uğraşmak nede yapmak için birşey yapmiyor herkes hazira konuyor 🙂