Son günlerde elektrikli faturaları yeni düzenleme ile 2,3 katı gelmeye başladı o yüzden herkes tek bir lamba bile olsa kapatmaya tasarruf yapmaya çalışıyor ama en çok unutulan tasarruf yöntemi olan buzdolabı kış modu, buzdolabı ve soğutucularınizi kış ayarına getirip en büyük tasarrufu buradan yapabilirsiniz 😄
Eski tip ampulleri tasarruflu LED lambalarla değiştirmeyi unutmayın.
