Endonezyalı olan İletişime Geçebilir mi? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Endonezyalı olan İletişime Geçebilir mi?
15
●
500
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Endonezyalı olan İletişime Geçebilir mi?
1
2
02-02-2022, 20:19:14
#10
Saitama
Kişisel Rütbe
globaltr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben senden daha fazla ciddiyim dostum
blibli de ödeme yapan biri bulsam yeterli
02-02-2022, 20:19:28
#11
Qokhantr
Bangladeşliyim.
02-02-2022, 20:20:39
#12
Saitama
Kişisel Rütbe
Qokhantr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bangladeşliyim.
blibli kullanabiliyon mu?
02-02-2022, 20:22:16
#13
Qokhantr
Saitama adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
blibli kullanabiliyon mu?
Kullanmasında sıkıntı yokta ürünü nasıl almayı düşünüyorsun
02-02-2022, 20:22:49
#14
Saitama
Kişisel Rütbe
Qokhantr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kullanmasında sıkıntı yokta ürünü nasıl almayı düşünüyorsun
ödemeyi o yapacak parasını ben verecem
02-02-2022, 20:23:04
#15
CAKIR
Kız arkadaşım endonezyalı ancak pek yardımcı olur mu bilemiyorum
02-02-2022, 20:24:18
#16
Saitama
Kişisel Rütbe
CAKIR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kız arkadaşım endonezyalı ancak pek yardımcı olur mu bilemiyorum
Benimki de endonezyalı
Lna Yoksa
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler