Forum'da Algı Çalışması mı Yapılıyor? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forum'da Algı Çalışması mı Yapılıyor?
12
●
724
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Forum'da Algı Çalışması mı Yapılıyor?
1
2
02-02-2022, 16:39:22
#1
oquzhane
01.01.2023 Sabahına uyanmış gibi hissediyorum kendimi 🤠
02-02-2022, 16:39:52
#2
onlinecihan
Bu şahıs 2 günden beri bunun peşinde ortamı germekten başka yaptığı birşey yok. Yazdığı mesajlara bakın bir dediği diğer dediğini tutmuyor
02-02-2022, 16:40:17
#3
Saitama
Kişisel Rütbe
Avrupa'da olan sözde şahıs ( kesinlikle Avrupalı kesinlikle inandık)
02-02-2022, 16:41:45
#4
Granny
@
SEOES
; merhabalr
02-02-2022, 16:43:01
#5
Misafir
https://www.youtube.com/watch?v=yitVO0ns8TQ
02-02-2022, 16:45:33
#6
DenqeSiz
vergi yargı algı değişemediği sürece suriyeliler gitmez faturalar yüksek gelecek
02-02-2022, 16:46:31
#7
neto
Mikrofonu tutan çocukla akrabalık var mı acaba
02-02-2022, 16:46:51
#8
Misafir
Bu konuları açan arkadaş benden de yaş olarak büyüktü. Kendisini oldukça olgun biri zannederdim.
Yanlış hatırlamıyorsam öğretmendi kendisi. Bi ara ticaretimiz olmuştu.
deffydark
ve
Dorebar
bunu beğendi.
2 kişi
bunu beğendi.
02-02-2022, 16:48:19
#9
Wertomy
Yazık. İnşallah bu durumu uzun sürmez.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler