Forum'da Algı Çalışması mı Yapılıyor? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forum'da Algı Çalışması mı Yapılıyor?
12
●
724
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Forum'da Algı Çalışması mı Yapılıyor?
1
2
02-02-2022, 16:50:09
#10
EmreKRMN
Daha o konulara girmedim bile
02-02-2022, 17:38:07
#11
KaRneL
arkadaş bunu izlemiş belli ki
gelecek başlıklar şöyle olacaktır;
çalışma oranı %90
çiftçi limonataya doyacak
https://www.youtube.com/watch?v=7xWpKfc3SL4
02-02-2022, 17:42:36
#12
eyefive5
bazen tiyatroya gitmekten daha iyi oluyor forum.bedava komedi ve tiyatro izliyosun. sözüm başlığı açana veya o başlığın içinde geçenlere değil. genel açılan çok enteresan başlıklara
02-02-2022, 22:13:55
#13
Misafir
Düzenli sistematik bir şekilde devam ediyor
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler