• 02-02-2022, 14:46:52
    #10
    @OlgunMedya; 150-160 gelen fatura 190 TL geldi.
  • 02-02-2022, 14:47:07
    #11
    Verdik yetkiyi gördük etkiyi. Bu daha iyi günler
  • 02-02-2022, 14:49:52
    #12
    Sosyal Medya Uzmanı ⭐
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Verdik yetkiyi gördük etkiyi. Bu daha iyi günler
    Daha tam etki değil galiba hocam iyi günler gibi
  • 02-02-2022, 15:56:41
    #13
    Üyeliği durduruldu
    5 gün doğalgaz yaktık bize 2000 TL para geldi yazık günah ya insanlara
  • 02-02-2022, 15:58:37
    #14
    Vatandaştan almadıkça 5 müteahhite yüzlerce milyar doları nasıl ödeyecekler?
  • 02-02-2022, 16:09:21
    #15
    Sosyal Medya Uzmanı ⭐
    Selanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vatandaştan almadıkça 5 müteahhite yüzlerce milyar doları nasıl ödeyecekler?
    Biz öderiz tabiki
    emircan49 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 gün doğalgaz yaktık bize 2000 TL para geldi yazık günah ya insanlara
    Olan her zaman ki gibi vatandaşa oluyor.
  • 02-02-2022, 16:12:25
    #16
    Üyeliği durduruldu
    OlgunMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz öderiz tabiki

    Olan her zaman ki gibi vatandaşa oluyor.


    Çok haklısın işte bizim geleceğimizi karatan insanlarda suc oy verdiler
  • 02-02-2022, 16:31:00
    #17
    Son gelen elektrik faturası 225 TL idi, burada gördükçe gelen faturaları korkmaya başladım inanın....
  • 02-02-2022, 17:09:05
    #18
    paşa paşa ödeyeceğiz yapacak birşey yok malesef. eskiden khw nedir bilmezdik fatura bile incelemezdik.şimdi hepimiz elektirik sayaç memuruna benzedik