Selanik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vatandaştan almadıkça 5 müteahhite yüzlerce milyar doları nasıl ödeyecekler?
Biz öderiz tabiki
emircan49 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 gün doğalgaz yaktık bize 2000 TL para geldi yazık günah ya insanlara
Olan her zaman ki gibi vatandaşa oluyor.