Yeni Domainimiz Hayırlı olsun :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni Domainimiz Hayırlı olsun :)
12
●
762
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Yeni Domainimiz Hayırlı olsun :)
1
2
02-02-2022, 02:37:30
#10
ugrboz
İkisi de birbirinden kötü seçim.
02-02-2022, 16:59:17
#11
ZODIC
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ugrboz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İkisi de birbirinden kötü seçim.
sebep nedir hocam aklınızda bi fikir varmı ?
03-02-2022, 16:16:45
#12
EmreGrup
çok kötü alan adları rix diye smm panelimi olur 1 tl etmez
03-02-2022, 18:24:33
#13
CCTNKY
İkisi arasında kıyaslama yapmak gerekirse, tabi ki daha iyi fakat gene çok iyi bir alan adı olmamış. Hayırlı olsun, başarılar.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler