• 31-01-2022, 20:04:52
    #37
    konu nasıl içtense,yazdığın o başlıkta o kadar sevimsiz. ayrılık ihanet insanı bozmazda. o başlık bozabilir
  • 31-01-2022, 20:08:48
    #38
    eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu nasıl içtense,yazdığın o başlıkta o kadar sevimsiz. ayrılık ihanet insanı bozmazda. o başlık bozabilir
    Furkan emircenin sözü hocam. Yapabileceğim tek şey gülmek olduğundan halime gülüyorum.

    https://www.youtube.com/watch?v=2TEM-VhqGlk

    Duygusallaşma vs artık bana göre işler değil. Ağnalacak halime gülüp geçiyorum. Başlığı da duygusal bir şey koymak istemedim. Videodan geldi aklıma.
  • 31-01-2022, 23:22:34
    #39
    Bi keresinde benimkinin telefonu yoktu faceye falan benimkinden giriyodu benim telden beni aldatmış😂