eyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
konu nasıl içtense,yazdığın o başlıkta o kadar sevimsiz. ayrılık ihanet insanı bozmazda. o başlık bozabilir
Furkan emircenin sözü hocam. Yapabileceğim tek şey gülmek olduğundan halime gülüyorum.

https://www.youtube.com/watch?v=2TEM-VhqGlk

Duygusallaşma vs artık bana göre işler değil. Ağnalacak halime gülüp geçiyorum. Başlığı da duygusal bir şey koymak istemedim. Videodan geldi aklıma.