• 31-01-2022, 01:36:02
    #19
    Bütün hikayeyi baştan sona okudum. Öncelikle daha önce böyle bir şey yaşamadın sanırım veya bu denli bir tutulma olmadı. Gencecik yaştasın hani hep derler ya daha neler görüp neler geçireceksin, gerçekten öyle. Hayat her koşulda biraz tecrübe, biraz acı ve biraz da güçlük katıyor.

    Bir diğer takıldığım nokta ise: "keşke binlerce borcum olsaydı, böyle bir derdim olmasaydı" cümlesini kurmuşsun. Evliyim ve bankalar tarafından icraya verilmiş birisiyim, günlerdir geceleri ekstra iş yapmak için çabalıyorum, hangi borcu ödeyeceğim, hangi faturayı ödeyeceğim, kirayı nasıl çıkaracağım, en acısı da kızımın ihtiyaçlarını nasıl karşılayacağım olmuştur. Sanırım en can yakanı da son cümledir

    Sevmek, sevilmek veya bir ilişkiyi bitirmek zor olabilir. Yarın öbür gün evlendiğinde bu günleri görüp gülümseyeceksin. Keşkeler hiç bitmez ama sırf böyle bir şey için de tatlı canını sıkma. İyi geceler.
  • 31-01-2022, 01:38:53
    #20
    tezcreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütün hikayeyi baştan sona okudum. Öncelikle daha önce böyle bir şey yaşamadın sanırım veya bu denli bir tutulma olmadı. Gencecik yaştasın hani hep derler ya daha neler görüp neler geçireceksin, gerçekten öyle. Hayat her koşulda biraz tecrübe, biraz acı ve biraz da güçlük katıyor.

    Bir diğer takıldığım nokta ise: "keşke binlerce borcum olsaydı, böyle bir derdim olmasaydı" cümlesini kurmuşsun. Evliyim ve bankalar tarafından icraya verilmiş birisiyim, günlerdir geceleri ekstra iş yapmak için çabalıyorum, hangi borcu ödeyeceğim, hangi faturayı ödeyeceğim, kirayı nasıl çıkaracağım, en acısı da kızımın ihtiyaçlarını nasıl karşılayacağım olmuştur. Sanırım en can yakanı da son cümledir

    Sevmek, sevilmek veya bir ilişkiyi bitirmek zor olabilir. Yarın öbür gün evlendiğinde bu günleri görüp gülümseyeceksin. Keşkeler hiç bitmez ama sırf böyle bir şey için de tatlı canını sıkma. İyi geceler.
    Okuyup vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim hocam, geçmiş olsun biliyorum sizin konunuzu da okumuştum. Allah yardımcımız olsun herkesin imtihanı farklı
  • 31-01-2022, 01:44:39
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kimse vazgeçilmez değildir, kız herkesten fazla egolu tatmin etmeye calışıyor kendini, yol ver muhattap bile olma yoluna bak, daha niceleri gelip geçicek yol uzun, herşey geçici…
  • 31-01-2022, 01:49:59
    #22
    Bir tesbih namazı kılın ve arkasından uzun uzun dua edin Rabbimize sığınıverin. Onunla seni aynı kalpte taşımak istemiyorum deyin duanizda mutlaka unutacaksiniz.
  • 31-01-2022, 01:52:06
    #23
    Bundan sonra nasıl yapacağım, onsuz nasıl olacak düşünceleri olayın sıcaklığıyla zihninde beliren düşünceler. Çaresiz bir durumda hissettiğini biliyorum kendini. Ancak öyle değil aslında, ben de benzeri düşünceleri geçmiş zamanda yaşadım. Emin ol hepsi düzelecek. Zaman birçok şeye çok iyi geliyor.

    Sen de çok güçlü birisin. Kendini uzak tutmuşsun bu saçmalıkları görünce. En doğru olanı yapmışsın, birçoğu bu yaptığını yapamazdı. Onunla ilgili düşüncelerden uzaklaş, farklı uğraşlarda bulun. Aynı ortamdayken görmezden gel. Bunun üstesinden geleceğinden eminim, karakterli bir duruşun var.

    Kolay değil elbette, ancak öyle içinden çıkılamayacak bir durum da değil. Hiçbir şey yaşamamış birinin rahatlığıyla değil, benzeri duyguları çeşitli zamanlarda yaşamış birisi olarak yazıyorum. Üzerinden uzun bir zaman dilimi geçince geçmişe dönüp tebessümle dahi bakacağını umuyorum. Kendini sevmeyi ihmal etme, değer bilen sevdiklerinin, dostlarının kıymetini bilmeni dilerim
  • 31-01-2022, 02:13:45
    #24
    CLL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir tesbih namazı kılın ve arkasından uzun uzun dua edin Rabbimize sığınıverin. Onunla seni aynı kalpte taşımak istemiyorum deyin duanizda mutlaka unutacaksiniz.
    Teşekkür ederim hocam, Allah razı olsun.

    rhomantic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bundan sonra nasıl yapacağım, onsuz nasıl olacak düşünceleri olayın sıcaklığıyla zihninde beliren düşünceler. Çaresiz bir durumda hissettiğini biliyorum kendini. Ancak öyle değil aslında, ben de benzeri düşünceleri geçmiş zamanda yaşadım. Emin ol hepsi düzelecek. Zaman birçok şeye çok iyi geliyor.

    Sen de çok güçlü birisin. Kendini uzak tutmuşsun bu saçmalıkları görünce. En doğru olanı yapmışsın, birçoğu bu yaptığını yapamazdı. Onunla ilgili düşüncelerden uzaklaş, farklı uğraşlarda bulun. Aynı ortamdayken görmezden gel. Bunun üstesinden geleceğinden eminim, karakterli bir duruşun var.

    Kolay değil elbette, ancak öyle içinden çıkılamayacak bir durum da değil. Hiçbir şey yaşamamış birinin rahatlığıyla değil, benzeri duyguları çeşitli zamanlarda yaşamış birisi olarak yazıyorum. Üzerinden uzun bir zaman dilimi geçince geçmişe dönüp tebessümle dahi bakacağını umuyorum. Kendini sevmeyi ihmal etme, değer bilen sevdiklerinin, dostlarının kıymetini bilmeni dilerim
    Evet hocam, düşüncelerim aynı yazdıklarınız gibi.

    Biliyorum hocam çok teşekkür ederim.

    Allah razı olsun, yazdıklarınız benim için çerçeveletilip duvara asmalık.
  • 31-01-2022, 02:34:14
    #25
    Çok dert dinledim ama senin ki dert değil be ADAM
    Daha önce belki hiç birisi yanaşmadı doğrudur. Amma daha çok yanaşacaklar be
    1 kız 2 kız 3 kız 5 kız gidecek bu iş
    Sana 2 kat yaşı olan bir Ağabey nasihati
    Sen çiçek olursan Kraliçe Arı seni bulur. Kim gelirse gelsin duvarları yıkma kuyruğu indirme
    Elbet gönlün sahibi bir gün gelir....
    Gelelim sizin Z kuşağına malesef ki kızlar zıpır seviyor Gördüğüm o ki civan gibi delikanlısın sakın kendini bozma zıpır olayımda kızlar bana pervane olsun deme
    Vallahi kraliçe arı gelir sinekleri görür yanına yanaşmaz. Anladın sen onu
    Aç şimdi bir müslüm baba huma kuşu yükseklerden seslenir
    Bas klavyenin tuşlarına aç visual basic i dayan gitsin. Devam...
  • 31-01-2022, 02:36:25
    #26
    omerbulut00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok dert dinledim ama senin ki dert değil be ADAM
    Daha önce belki hiç birisi yanaşmadı doğrudur. Amma daha çok yanaşacaklar be
    1 kız 2 kız 3 kız 5 kız gidecek bu iş
    Sana 2 kat yaşı olan bir Ağabey nasihati
    Sen çiçek olursan Kraliçe Arı seni bulur. Kim gelirse gelsin duvarları yıkma kuyruğu indirme
    Elbet gönlün sahibi bir gün gelir....
    Gelelim sizin Z kuşağına malesef ki kızlar zıpır seviyor Gördüğüm o ki civan gibi delikanlısın sakın kendini bozma zıpır olayımda kızlar bana pervane olsun deme
    Vallahi kraliçe arı gelir sinekleri görür yanına yanaşmaz. Anladın sen onu
    Aç şimdi bir müslüm baba huma kuşu yükseklerden seslenir
    Bas klavyenin tuşlarına aç visual basic i dayan gitsin. Devam...
    Alemsiniz hocam, çok teşekkür ederim vakit ayırdığınız için
  • 31-01-2022, 02:45:52
    #27
    Hem diyor enes ne diyeceksen söyle yazınca da kapat konuyu Kadınlar cidden çok değişik anlayamıyorsunuz