Bir diğer takıldığım nokta ise: "keşke binlerce borcum olsaydı, böyle bir derdim olmasaydı" cümlesini kurmuşsun. Evliyim ve bankalar tarafından icraya verilmiş birisiyim, günlerdir geceleri ekstra iş yapmak için çabalıyorum, hangi borcu ödeyeceğim, hangi faturayı ödeyeceğim, kirayı nasıl çıkaracağım, en acısı da kızımın ihtiyaçlarını nasıl karşılayacağım olmuştur. Sanırım en can yakanı da son cümledir

Sevmek, sevilmek veya bir ilişkiyi bitirmek zor olabilir. Yarın öbür gün evlendiğinde bu günleri görüp gülümseyeceksin. Keşkeler hiç bitmez ama sırf böyle bir şey için de tatlı canını sıkma. İyi geceler.
Gördüğüm o ki civan gibi delikanlısın sakın kendini bozma zıpır olayımda kızlar bana pervane olsun deme