• 29-01-2022, 18:15:35
    #10
    Developer
    zamanında radmin yapmıştı.
  • 29-01-2022, 18:17:41
    #11
    hakan2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden oluyor peki? sebastiyan kim
    bu yaziyi gorduysen ve, sayfada dolaşan kücük örümceğe de rast geldiysen, r10 da level atliyorsun artik hayirli olsun
  • 29-01-2022, 18:18:32
    #12
    MoRTaLCoDeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu yaziyi gorduysen ve, sayfada dolaşan kücük örümceğe de rast geldiysen, r10 da level atliyorsun artik hayirli olsun
    hocam level atlayınca tam olarak ne oluyor
  • 29-01-2022, 18:18:37
    #13
    hakan2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden oluyor peki? sebastiyan kim
    https://www.r10.net/search.php?searchid=57154819
  • 29-01-2022, 18:36:15
    #14
    Yıllar önce bende ilk gördüğümde bir anda ekranda fiziki bir şey var demiştim
  • 29-01-2022, 20:58:25
    #15
    @MRHK; gizli bir hayranın vardır belki nebastian