Alper Çağlar'ın son projesi gerçekten üzdü bir çok kişiyi. 2 haftada 1 bölüm yayınlanıyor, yayın tarihleri tutarlı değil. Her bölüm için blutv üyeliği mi alıp duracak insanlar. Şahsen benim o kadar param yok. Dağ, Dağ 2 ve Börü projeleri şaheserdi ama börü2039 üzdü.
Ben şöyle düşünüyorum, herkes kariyerinde ufak tefek hatalar yapabilir. Alper Çağlar'ın bu 2039 tarafında yaptığı projenin biraz da olsa evet üzücü olduğunu düşünüyorum fakat şöyle bakmak gerekirse bu alanda ilk defa atılan bir adım denebilir gerçek anlamda. Yine eğer yatırımları daha iyi olsaydı Hollywood ile yarışacak düzeyde film/dizi yapabileceğine inancım tam. Yine de görmediğimiz figürler, hareketler vb. gibi çeşitli hareketler herhangi bir Türk dizi ve ya Film sektöründe görmedim. Ama bu alanda bu hareketi yaparak bir şeyler deniyor olmalarına şahsen ben çok seviniyorum. Belki ileride daha güzel şeyler göreceğiz, o yüzden sabırla bekliyorum. 7 günde bir 1 TL ödeyerek katılabilirsin kanka BluTV'ye öyle bir olayı vardı geçen bilgin olsun