• 27-01-2022, 12:58:42
    #1
    aklıma böyle bişey geldi sanalika da mekanda görüşebiliriz madem ki herkes bir araya gelmek isteyip gelemiyor böyle bişey çözüm olmaz mıydı ?
  • 27-01-2022, 13:01:45
    #2
    o oyunla alakalı kötü hatıralarım var...
    kendi evimde başka bir erkek ile yakaladım.
  • 27-01-2022, 13:05:04
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o oyunla alakalı kötü hatıralarım var...
    kendi evimde başka bir erkek ile yakaladım.
    çok büyük bir travma gerçekten, bu acıya nasıl dayandınız
  • 27-01-2022, 13:06:03
    #4
    çok iyi olur ama ben o oyuna ne zaman başlasam para yatırıyorum ve hiç pişman olmuyorum çok değişik 2010 dan beri ara ara oynarım
  • 27-01-2022, 13:11:02
    #5
    deadascobain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok büyük bir travma gerçekten, bu acıya nasıl dayandınız
    Gerçekten çok zordu fakat Emir yargın-Tokat klibi beni kendime getirdi.
  • 27-01-2022, 13:43:18
    #6
    İlk Meta Evreni