• 25-01-2022, 15:18:43
    #19
    Hakkınızda hayırlısı olsun hocam online mecrada yapacağın atılıma ufakta olsun destek verebilmek adına n11 eğitimimi ücretsiz vermek isterim mail adresini pm. den atabilir misin?
  • 25-01-2022, 15:27:27
    #20
    Üyeliği durduruldu
    ALLAH yardımcınız olsun, umarım en kısa sürede feraha kavuşursunuz.
  • 25-01-2022, 15:43:42
    #21
    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ALLAH yardımcınız olsun, umarım en kısa sürede feraha kavuşursunuz.
    amin çok teşekkür ederim allah razı olsun
  • 25-01-2022, 15:44:35
    #22
    ByPowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakkınızda hayırlısı olsun hocam online mecrada yapacağın atılıma ufakta olsun destek verebilmek adına n11 eğitimimi ücretsiz vermek isterim mail adresini pm. den atabilir misin?
    çok sağolun yazdım özelden. işiniz gücünüz rast gelsin.
  • 25-01-2022, 15:49:52
    #23
    Gondor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok sağolun yazdım özelden. işiniz gücünüz rast gelsin.
    Rica ederim ne demek hocam umarım faydası dokunur mail adresiniz geldi gün içerisinde göndermiş olurum.🙏
  • 25-01-2022, 16:46:48
    #24
    Düşüncelere dalmayın hocam çözüm odaklı ilerleyin her zaman şirketi kapattıktan sonra yapacağınız bir işiniz varsa bir planınız varsa kapatın oraya geçin eğer planınız yoksa 3 gün kendinize süre tanıyın 3 gün içerisinde r10 da konu açın arkadaşların fikirlerini alın ürünlerinizi burdan satışa koyun pazaryerlerinin komisyon oranlarını ve maliyetlerini iyice hesaplayın ve kafanıza yatarsa acilen online satışa geçin ve 3 gün süre dolduktan sonra ayın 28 inde toplanmaya başlanın 1 şubattada çıkışınızı verin diyebilirim aksi taktirde 1 ay daha zarara girebilirsiniz karar sizin ama burdaki insanların çoğu fiziksel değilde dijitalde satışa daha çok inanan insanlardan oluşuyor desteklerini eksik edeceklerini düşünmüyorum. Sizde dijital'e geçmelisiniz bence. Herhangi bir sorunuzda Pm atabilirsiniz yardımcı olacağım konuysa olmaya çalışırım. Allah yardımcınız olsun Umudunuzu kaybetmeyin..
  • 25-01-2022, 17:21:21
    #25
    Allah dayanma gücü versin. Şu an esnaf olmak ve ticaret yapmak gerçekten çok zor.
  • 25-01-2022, 18:00:49
    #26
    eraygunes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşüncelere dalmayın hocam çözüm odaklı ilerleyin her zaman şirketi kapattıktan sonra yapacağınız bir işiniz varsa bir planınız varsa kapatın oraya geçin eğer planınız yoksa 3 gün kendinize süre tanıyın 3 gün içerisinde r10 da konu açın arkadaşların fikirlerini alın ürünlerinizi burdan satışa koyun pazaryerlerinin komisyon oranlarını ve maliyetlerini iyice hesaplayın ve kafanıza yatarsa acilen online satışa geçin ve 3 gün süre dolduktan sonra ayın 28 inde toplanmaya başlanın 1 şubattada çıkışınızı verin diyebilirim aksi taktirde 1 ay daha zarara girebilirsiniz karar sizin ama burdaki insanların çoğu fiziksel değilde dijitalde satışa daha çok inanan insanlardan oluşuyor desteklerini eksik edeceklerini düşünmüyorum. Sizde dijital'e geçmelisiniz bence. Herhangi bir sorunuzda Pm atabilirsiniz yardımcı olacağım konuysa olmaya çalışırım. Allah yardımcınız olsun Umudunuzu kaybetmeyin..

    buraya danışmadan önce bu konuyu açmadan önce karamsardım. Sağolsun siz ve sizin gibi yol göstericiler sayesin de biraz aklımı başıma toparlayıp mantıklı düşünmeye başladım. çok çok teşekkür ederim düşünceleriniz fikirleriniz için. sormak ıstedıgım bır husus olursa rahatsız edeceğim. tekrardan teşekkürler.
  • 25-01-2022, 18:03:37
    #27
    CCTNKY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah dayanma gücü versin. Şu an esnaf olmak ve ticaret yapmak gerçekten çok zor.
    amin allah razı olsun