Düşüncelere dalmayın hocam çözüm odaklı ilerleyin her zaman şirketi kapattıktan sonra yapacağınız bir işiniz varsa bir planınız varsa kapatın oraya geçin eğer planınız yoksa 3 gün kendinize süre tanıyın 3 gün içerisinde r10 da konu açın arkadaşların fikirlerini alın ürünlerinizi burdan satışa koyun pazaryerlerinin komisyon oranlarını ve maliyetlerini iyice hesaplayın ve kafanıza yatarsa acilen online satışa geçin ve 3 gün süre dolduktan sonra ayın 28 inde toplanmaya başlanın 1 şubattada çıkışınızı verin diyebilirim aksi taktirde 1 ay daha zarara girebilirsiniz karar sizin ama burdaki insanların çoğu fiziksel değilde dijitalde satışa daha çok inanan insanlardan oluşuyor desteklerini eksik edeceklerini düşünmüyorum. Sizde dijital'e geçmelisiniz bence. Herhangi bir sorunuzda Pm atabilirsiniz yardımcı olacağım konuysa olmaya çalışırım. Allah yardımcınız olsun Umudunuzu kaybetmeyin..