• 25-01-2022, 10:57:50
    #1
    Merhabalar;

    Yıllar önce hayalini kurduğum iş yerimi yaklaşık olarak 1yıldır açmış bulunmaktaydım. Zaten 20li ve 25li yaşlar da geldiğimiz döneme bakakalıyor öylece yüreğim ve gençliğim. Gelen elektrik ve su faturaları ( sadece iş yeri) baya zorlamakta.. Devlete ödediklerimiz den bahsetmiyorum bile. Siftahsız kapattığımız günlerdeyiz. Benimle aynı durumda yada benden daha kötü günler geçirenler de elbette vardır fakat, her birey gibi bir hayalim bir hedefim var. Şuan bu sistem de yaşayabilmek hayatta kalabilmek ne derece mümkün bilmiyorum. Artık oluruna da bırakamıyoruz. Ödemeler geldiği vakit neyi nasıl ne şekil oluruna bırakacağız ki ? bir şeyleri nasıl düzeltebiliriz münferit olarak değil de toplu olarak? bunu da düşünmeden geçemiyorum. Kısacası bilmiyorum ne yapacağımı ve ne yapacağımızı
  • 25-01-2022, 11:01:19
    #2
    trde çok zor şu devirde bir şirket yürütmek, Allah yardımcınız olsun
  • 25-01-2022, 11:08:33
    #3
    sektorunuz uygun mu bilmem ama ortak/yatirimci arayabilirsiniz. basta yakin cevrenizden olmak uzere.
  • 25-01-2022, 11:16:38
    #4
    Yaklasık 2 ay önce bende şirket kuracaktım top direkten döndü son dakika kurmaktan vaz geçtim beni kararımdan vaz geçiren olay ise doların aniden sıçrayış yapmasıydı sizin de dediğiniz gibi her bireyin bir hayali var 6 ay işsiz dim o kadar zor durum daydım ki bunu kelimelere dökmek pek mümkün değil şuan şükür 1 ay oldu turkcell çalışıyorum ve şükrediyorum 😌
  • 25-01-2022, 11:17:09
    #5
    ilayda87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sektorunuz uygun mu bilmem ama ortak/yatirimci arayabilirsiniz. basta yakin cevrenizden olmak uzere.
    evet bunu düşünmüştük fakat, giderler o kadar yüksek ki hem temel hem de diğer giderler vs. hesaplardan çıkılmıyor.
  • 25-01-2022, 11:17:26
    #6
    Tehlikenin farkındayız. Çok geçmiş olsun. Ne desem bilmiyorum.

    Ne iş yapıyordunuz hocam? Dükkan konsepti neydi? Belki fikir verilebilir
  • 25-01-2022, 11:18:19
    #7
    FarukGokce adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklasık 2 ay önce bende şirket kuracaktım top direkten döndü son dakika kurmaktan vaz geçtim beni kararımdan vaz geçiren olay ise doların aniden sıçrayış yapmasıydı sizin de dediğiniz gibi her bireyin bir hayali var 6 ay işsiz dim o kadar zor durum daydım ki bunu kelimelere dökmek pek mümkün değil şuan şükür 1 ay oldu turkcell çalışıyorum ve şükrediyorum 😌
    gayet anlayabiliyorum sizi aynı durumdan muzdarip olup, bir iş yeri açtıktan sonra şükretmeye başlamıştım taaki bugünlere gelene dek
  • 25-01-2022, 11:19:58
    #8
    Sadece sizler değil bizde sıkıntıdayız. Türkiye genelinde iranla yaşadığımız gaz problemi yüzünden Organize sanayi bölgesinde ki iş yerlerine 3 gün elektrik verilmiyor kısıtlı geliyor. normal kullanımınız yüzde 5 kadar veriliyor. çok büyük sıkıntı. insanlar maaşlarını patronlar ise üretimlerini düşünüyor. günlük 600 kw elektrik harcayan bir yere 30 kw elektrik verdiler bu gün sadece. perşembe cumada aynı bakalım ne olacak. çok büyük sıkıntıdayız.
    • Gondor
    Gondor bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-01-2022, 11:23:05
    #9
    Allah yardımcımız olsun hocam.
    Sektör neydi