bbthns adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yetmedi mi fakirlik güzellemeniz?
23
●1.221
- 24-01-2022, 20:19:56Zenginlik de fakirlik de ALLAH vergisidir. Yenilen yemeğin zenginlikle ne ilgisi vsrmış ki pahalı ekmekte ya da ucuz ekmekte de karbonhidrat yok mu? Ailesinden dolayı zengin olan da var. Ya da kendisi kszsnıp da. Ailesinden dolayı fakir olan da var şartların kendisini fakirliğe zorlsyan da. Adam futbolcu olmak istiyor. Şartlardan dolayı bırakıyor geliri kısıtlı oluyor. Kiminin de bahtı açık oluyor, futbolcu oluyor, durumu da iyi oluyor. Eee şimdi bu ALLAH vergisi değil mi? Kimsenin gelirinde gözümüz yok ancak indsnları ayırmamayı sizden rica ediyorum.
Hmm anladım hocam, fakirlik istismar ediliyor diyorsunuz yani. Hayırlısı olsun. 🙂 Her meselenin istismarı çıkıyor maalesef. 👍 - 24-01-2022, 20:41:26Ah teşekkür ederim güzel düşünceli insanademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstersen bir yemek ben ısmarlayayım sana ::
- 24-01-2022, 20:43:23Üyeliği durdurulduNiye ya? O güzel değil mi? 5 sene sonrası için kaçma planlarım var iptal mi edelim?Revilationer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2022, 20:43:58İnsanları ayıran yok ki. Bunlar telefon perileri gibi. Ekonomi aşağı gittikçe ortaya çıkıyor bunlar. Herkes kaliteli beslenebilse böyle bir şansı olsa ya da şu anki kadar kötü olmasa her şey bunlar çıkmaz ortaya o zaman. Son 1-2 yılda sayıları arttı epey.umityildrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2022, 20:45:49Ahaha Allah razı olsun,şuan hiç gerek yok düşünmen yeterFleion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstersen bir yemek ben ısmarlayayım sana ::