• 24-01-2022, 20:19:56
    #19
    Zenginlik de fakirlik de ALLAH vergisidir. Yenilen yemeğin zenginlikle ne ilgisi vsrmış ki pahalı ekmekte ya da ucuz ekmekte de karbonhidrat yok mu? Ailesinden dolayı zengin olan da var. Ya da kendisi kszsnıp da. Ailesinden dolayı fakir olan da var şartların kendisini fakirliğe zorlsyan da. Adam futbolcu olmak istiyor. Şartlardan dolayı bırakıyor geliri kısıtlı oluyor. Kiminin de bahtı açık oluyor, futbolcu oluyor, durumu da iyi oluyor. Eee şimdi bu ALLAH vergisi değil mi? Kimsenin gelirinde gözümüz yok ancak indsnları ayırmamayı sizden rica ediyorum.
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanları ayıran yok ki. Bunlar telefon perileri gibi. Ekonomi aşağı gittikçe ortaya çıkıyor bunlar. Herkes kaliteli beslenebilse böyle bir şansı olsa ya da şu anki kadar kötü olmasa her şey bunlar çıkmaz ortaya o zaman. Son 1-2 yılda sayıları arttı epey.
    Hmm anladım hocam, fakirlik istismar ediliyor diyorsunuz yani. Hayırlısı olsun. 🙂 Her meselenin istismarı çıkıyor maalesef. 👍
  • 24-01-2022, 20:41:26
    #20
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kartlarım boş yoksa sana bi yemek ısmarlardım valla
    Ah teşekkür ederim güzel düşünceli insan İstersen bir yemek ben ısmarlayayım sana ::
  • 24-01-2022, 20:43:23
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Revilationer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorma bide bunun köy hayatı güzelleyen tipleri var aman aman
    Niye ya? O güzel değil mi? 5 sene sonrası için kaçma planlarım var iptal mi edelim?
  • 24-01-2022, 20:43:58
    #22
    umityildrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zenginlik de fakirlik de ALLAH vergisidir. Yenilen yemeğin zenginlikle ne ilgisi vsrmış ki pahalı ekmekte ya da ucuz ekmekte de karbonhidrat yok mu? Ailesinden dolayı zengin olan da var. Ya da kendisi kszsnıp da. Ailesinden dolayı fakir olan da var şartların kendisini fakirliğe zorlsyan da. Adam futbolcu olmak istiyor. Şartlardan dolayı bırakıyor geliri kısıtlı oluyor. Kiminin de bahtı açık oluyor, futbolcu oluyor, durumu da iyi oluyor. Eee şimdi bu ALLAH vergisi değil mi? Kimsenin gelirinde gözümüz yok ancak indsnları ayırmamayı sizden rica ediyorum.
    İnsanları ayıran yok ki. Bunlar telefon perileri gibi. Ekonomi aşağı gittikçe ortaya çıkıyor bunlar. Herkes kaliteli beslenebilse böyle bir şansı olsa ya da şu anki kadar kötü olmasa her şey bunlar çıkmaz ortaya o zaman. Son 1-2 yılda sayıları arttı epey.
  • 24-01-2022, 20:45:49
    #23
    Fleion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah teşekkür ederim güzel düşünceli insan İstersen bir yemek ben ısmarlayayım sana ::
    Ahaha Allah razı olsun,şuan hiç gerek yok düşünmen yeter
  • 24-01-2022, 20:46:45
    #24
    salçalı ekmek her zaman favorimdi gerçi o da artık lüks bize