umityildrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zenginlik de fakirlik de ALLAH vergisidir. Yenilen yemeğin zenginlikle ne ilgisi vsrmış ki pahalı ekmekte ya da ucuz ekmekte de karbonhidrat yok mu? Ailesinden dolayı zengin olan da var. Ya da kendisi kszsnıp da. Ailesinden dolayı fakir olan da var şartların kendisini fakirliğe zorlsyan da. Adam futbolcu olmak istiyor. Şartlardan dolayı bırakıyor geliri kısıtlı oluyor. Kiminin de bahtı açık oluyor, futbolcu oluyor, durumu da iyi oluyor. Eee şimdi bu ALLAH vergisi değil mi? Kimsenin gelirinde gözümüz yok ancak indsnları ayırmamayı sizden rica ediyorum.
İnsanları ayıran yok ki. Bunlar telefon perileri gibi. Ekonomi aşağı gittikçe ortaya çıkıyor bunlar. Herkes kaliteli beslenebilse böyle bir şansı olsa ya da şu anki kadar kötü olmasa her şey bunlar çıkmaz ortaya o zaman. Son 1-2 yılda sayıları arttı epey.