Soğuk algınlığı, sen nasıl bir şeysin? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Soğuk algınlığı, sen nasıl bir şeysin?
4
●
88
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Soğuk algınlığı, sen nasıl bir şeysin?
24-01-2022, 14:11:20
#1
mtersoz
Acaba covid geçirdim diye mi böyle ağır geçiriyorum diye düşünmüyor değilim,
2 gündür her yerim kırılıyor, kuru öksürük, ateş ne ararsan var. Arkadaşlar salgın da dikkat edelim lütfen.
24-01-2022, 14:12:25
#2
Gokenim
Hocam covidde olabilir ayrımı yapmak çok zor geçmiş olsun sanırım ben de oluyorum
24-01-2022, 14:14:12
#3
depresanz
Belirti gösteyorsunuz test şart
24-01-2022, 14:27:45
#4
umityildrim
@
mtersoz
; merhaba. Test gerekebilir hocam, geçmiş olsun. 🙂🖐️
25-01-2022, 12:11:59
#5
istanbulum
@
mtersoz
; geçmiş olsun. 🙂
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler