Türkçe de iyi olanlar bakabilir mi 😅
13
●193
- 23-01-2022, 01:11:12Aynı anda aynı ortamdaki çok kişiye "aşık" olamayacağından tekil olarak ele almak mantıklıdır.
Mantığın kabul etmediğini dilinize yerleştirmeyin. - 23-01-2022, 01:11:23Bir yorum da ben yapayım
Aslında Türkçe konuşan birisi olarak öncelikle kullanım şekli tamamen yanlıştır.
Velev ki doğru kabul ettiğimizi varsayalım.
Bazı kelimesi: Türkçemizde canlılar için kullanıldığı gibi nesneler için de kullanılan kelimedir. Aynı zamanda yanlış biliyorsam Türkçeci arkadaşlarım düzeltsin belirteç olarak da kullanılıyor diye biliyorum.
Bazı İç Anadolu Bazlama ismiyle kullanılan tandır ekmeği yapımından sonra genelde yapılan bir ekmek türünün kısaltılmış adı olarak da kullanılır.
Kişiler üzerinden düşünecek olursak sorunuzun cevabı kişinin tamamen niyetine göre olduğunu düşünüyorum. Bazınız = kısmen veya kısmi anlamına gelebilir. Bunu şöyle örneklendirebiliriz. 5 kişilik bir topluma bazınızı seviyorum demek iki kişi seviyorum anlamına gelebileceği gibi 4 kişi veya 1 kişi anlamına da gelebilir.
Bu girdabdan sağlıklı bir şekilde çıkabilmeniz dileğiyle
- 23-01-2022, 01:18:35EmrullahERTAS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleberkaykacar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleomerbulut00 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleLifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKei adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleeyefive5 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülegurbuzemre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleserterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHerkese çoook teşekkür ederim yorumlarından dolayı sağolun 😅fatiheryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle