Bir yorum da ben yapayım
Aslında Türkçe konuşan birisi olarak öncelikle kullanım şekli tamamen yanlıştır.
Velev ki doğru kabul ettiğimizi varsayalım.
Bazı kelimesi: Türkçemizde canlılar için kullanıldığı gibi nesneler için de kullanılan kelimedir. Aynı zamanda yanlış biliyorsam Türkçeci arkadaşlarım düzeltsin belirteç olarak da kullanılıyor diye biliyorum.
Bazı İç Anadolu Bazlama ismiyle kullanılan tandır ekmeği yapımından sonra genelde yapılan bir ekmek türünün kısaltılmış adı olarak da kullanılır.
Kişiler üzerinden düşünecek olursak sorunuzun cevabı kişinin tamamen niyetine göre olduğunu düşünüyorum. Bazınız = kısmen veya kısmi anlamına gelebilir. Bunu şöyle örneklendirebiliriz. 5 kişilik bir topluma bazınızı seviyorum demek iki kişi seviyorum anlamına gelebileceği gibi 4 kişi veya 1 kişi anlamına da gelebilir.
Bu girdabdan sağlıklı bir şekilde çıkabilmeniz dileğiyle