• 22-01-2022, 22:02:59
    #1
    Merhaba.
    Bugün kafede yaşadığımız olay bu şekildedir: Arka masada sigara içildi ve sigara kullanmadığımız için kokusu rahatsız etti garsona söyledik, sonra müdür geldi. Müdür yapacak bir şey yok dedi, bunun üzerine sigarasız alan sorduk, ona da yok dedi. Kapalı alanda yasak olduğunu ısrarla anlattıktan sonra zar zor arka masayı uyardılar.

    Ek olarak mekana teftişe gelen polisler kapalı alanda sigara içildiğini görmesine rağmen herhangi bir işlem yapmadı.

    Kapalı alanda sigara ve genel olarak nargile içmek şu an yasak değil mi? Biz mi yanlış biliyoruz?
  • 22-01-2022, 22:04:33
    #2
    Ne kuralı ne yasağı hocam kimin umrunda sanki uyuz oluyorum bu insanlara
  • 22-01-2022, 22:04:43
    #3
    Kurumsal PLUS
    Caprivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba.
    Bugün kafede yaşadığımız olay bu şekildedir: Arka masada sigara içildi ve sigara kullanmadığımız için kokusu rahatsız etti garsona söyledik, sonra müdür geldi. Müdür yapacak bir şey yok dedi, bunun üzerine sigarasız alan sorduk, ona da yok dedi. Kapalı alanda yasak olduğunu ısrarla anlattıktan zar zor arka masayı uyardılar.

    Ek olarak mekana teftişe gelen polisler kapalı alanda sigara içildiğini görmesine rağmen herhangi bir işlem yapmadı.

    Kapalı alanda sigara ve genel olarak nargile içmek şu an yasak değil mi? Biz mi yanlış biliyoruz?
    kanıtlarınız varsa şikayet etmenizi öneririm.

    Cimer olabilir.
  • 22-01-2022, 22:04:59
    #4
    yasak ama değil kimse uymuyor
  • 22-01-2022, 22:05:07
    #5
    keşke bu olayları kayıt altına alsaydınız.
  • 22-01-2022, 22:05:59
    #6
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kuralı ne yasağı hocam kimin umrunda sanki uyuz oluyorum bu insanlara
    İnsanlar içiyor tamam anlayış gösteriyoruz, içenler daha çok diyor adam

    furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kanıtlarınız varsa şikayet etmenizi öneririm.

    Cimer olabilir.
    Cimer’e kanıtlarla şikayet oluşturdum.
  • 22-01-2022, 22:06:07
    #7
    yasak tabiki de bazı mekanlar belirli kısımlarda özel izin alıyorlar. sigara içilen ve içilmeyen bölüm diye ikiye ayırması gerekiyor.
  • 22-01-2022, 22:06:53
    #8
    TurtleDesing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke bu olayları kayıt altına alsaydınız.
    Müdürle ilgili konuşmaları değil ama sigarayla ilgili gerekli kanıtları aldım, Cimer’de kayıt oluşturuldu.
  • 22-01-2022, 22:07:35
    #9
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yasak tabiki de bazı mekanlar belirli kısımlarda özel izin alıyorlar. sigara içilen ve içilmeyen bölüm diye ikiye ayırması gerekiyor.
    İkiye ayrılmamış ve mekanda herhangi bir havalandırma ya da açılan tente yok.