Caprivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba.
Bugün kafede yaşadığımız olay bu şekildedir: Arka masada sigara içildi ve sigara kullanmadığımız için kokusu rahatsız etti garsona söyledik, sonra müdür geldi. Müdür yapacak bir şey yok dedi, bunun üzerine sigarasız alan sorduk, ona da yok dedi. Kapalı alanda yasak olduğunu ısrarla anlattıktan zar zor arka masayı uyardılar.

Ek olarak mekana teftişe gelen polisler kapalı alanda sigara içildiğini görmesine rağmen herhangi bir işlem yapmadı.

Kapalı alanda sigara ve genel olarak nargile içmek şu an yasak değil mi? Biz mi yanlış biliyoruz?
kanıtlarınız varsa şikayet etmenizi öneririm.

Cimer olabilir.