Merhaba.
Bugün kafede yaşadığımız olay bu şekildedir: Arka masada sigara içildi ve sigara kullanmadığımız için kokusu rahatsız etti garsona söyledik, sonra müdür geldi. Müdür yapacak bir şey yok dedi, bunun üzerine sigarasız alan sorduk, ona da yok dedi. Kapalı alanda yasak olduğunu ısrarla anlattıktan sonra zar zor arka masayı uyardılar.
Ek olarak mekana teftişe gelen polisler kapalı alanda sigara içildiğini görmesine rağmen herhangi bir işlem yapmadı.
Kapalı alanda sigara ve genel olarak nargile içmek şu an yasak değil mi? Biz mi yanlış biliyoruz?
Kapalı Alanda Sigara İçmek Yasak Değil Mi?
27
●545
- 22-01-2022, 22:04:43kanıtlarınız varsa şikayet etmenizi öneririm.Caprivan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cimer olabilir. - 22-01-2022, 22:05:59İnsanlar içiyor tamam anlayış gösteriyoruz, içenler daha çok diyor adambbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cimere kanıtlarla şikayet oluşturdum.furkangorur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 22-01-2022, 22:06:53Müdürle ilgili konuşmaları değil ama sigarayla ilgili gerekli kanıtları aldım, Cimerde kayıt oluşturuldu.TurtleDesing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2022, 22:07:35İkiye ayrılmamış ve mekanda herhangi bir havalandırma ya da açılan tente yok.arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
