• 21-01-2022, 00:21:22
    #1
    Nereleri tavsiye edersiniz?
  • 21-01-2022, 00:24:04
    #2
    Atatürk arberotumu güzel olur diye düşünüyorum, ayrıca çamlıca tepesi de diyebilirim
  • 21-01-2022, 00:24:40
    #3
    Çamlıca tepesi.
  • 21-01-2022, 00:26:11
    #4
    Gel kağıthane
  • 21-01-2022, 00:27:12
    #5
    Çamlıca tepede yada üsküdar kız kulesine karşı bir sahlep yada sıcak çikolata içilir
  • 21-01-2022, 00:30:28
    #6
    ABK
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konu takibindeyim güzel bir konu
  • 21-01-2022, 00:36:48
    #7
    Ody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gel kağıthane
    Hocam tam olarak neresi kağıthanenin?