• 18-01-2022, 22:46:28
    #1
    telefonumu, çakmağımı, tespihimi satıp, aylarca yemeden içmeden çalışıp biriktirdiğim paramı üstüne koyup satın aldığım motorum, aldıktan 1 ay sonra evimin bahçesinden çalındı pazar gecesi. pazartesi sabah babam işe giderken motorun olmadığını fark etmiş... sabah direk karakola gittik şikayetçi olduk, sonrasında ekipler geldi ama samimi olmak gerekirse çok detaylı araştırma yapmadılar, 2 tane dükkana kamera sordular ve toplamda 5 dakika civarı durduktan sonra gittiler. halbuki daha en az 6-7 tane bakabilecekleri kamera vardı ve hepsinin yerini de göstermiştim polislere. yine de canları sağ olsun, herkesin derdi kendine. olan bana ve aileme oldu, annem babam üzüntüden 2 gündür moralleri bozuk haldeler. ben de keza öyleyim ama buna da şükür allah sağlığımıza zeval vermesin.

    bu çalınan 3. motorum oldu şimdiye kadar. hiçbirisi de bulunmadı ne yazık ki. merak edenler için motorum SYM joyride markaydı ve 15 bin liralık bi motordu.
  • 18-01-2022, 22:48:25
    #2
    Wordpress
    Yani 3. Motorun olmuş bu. 3 defa da aynı hatayı yaptıysan, sorun hırsızlarda değil sende bunu üzülerek söylüyorum. Çok geçmiş olsun. Sizin yerinizde olsam şikayet ederdim durumu
  • 18-01-2022, 22:48:37
    #3
    Geçmiş olsun. Sırf bu yüzden motor alamıyoruz. Garaj şart
  • 18-01-2022, 22:48:56
    #4
    Çok geçmiş olsun hocam
  • 18-01-2022, 22:49:20
    #5
    GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefonumu, çakmağımı, tespihimi satıp, aylarca yemeden içmeden çalışıp biriktirdiğim paramı üstüne koyup satın aldığım motorum, aldıktan 1 ay sonra evimin bahçesinden çalındı pazar gecesi. pazartesi sabah babam işe giderken motorun olmadığını fark etmiş... sabah direk karakola gittik şikayetçi olduk, sonrasında ekipler geldi ama samimi olmak gerekirse çok detaylı araştırma yapmadılar, 2 tane dükkana kamera sordular ve toplamda 5 dakika civarı durduktan sonra gittiler. halbuki daha en az 6-7 tane bakabilecekleri kamera vardı ve hepsinin yerini de göstermiştim polislere. yine de canları sağ olsun, herkesin derdi kendine. olan bana ve aileme oldu, annem babam üzüntüden 2 gündür moralleri bozuk haldeler. ben de keza öyleyim ama buna da şükür allah sağlığımıza zeval vermesin.

    bu çalınan 3. motorum oldu şimdiye kadar. hiçbirisi de bulunmadı ne yazık ki. merak edenler için motorum SYM joyride markaydı ve 15 bin liralık bi motordu.
    gecmiş olsun inşallah bulunur ama neden tedbir almadın 3. motor olmuş en azından garaj vs koysaydın en kısa surede bulunur ins gecmiş olsun cana gelmesin bende yasadım 4 sene önce dukkanımı soydular iflas ettım
  • 18-01-2022, 22:49:36
    #6
    https://youtu.be/MTy17gim2Jw


    bu video geldi aklıma direkt. Geçmişte izlemiştim
  • 18-01-2022, 22:49:53
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kamera sahiplerinden siz ricacı olsanız hocam?
  • 18-01-2022, 22:50:02
    #8
    geçmiş olsun hocam, inşallah bulunur.
  • 18-01-2022, 22:50:22
    #9
    Hocam kendi bahçeniz var nasıl çaldırıyorsunuz ben bağcılar gibi yerde 70 binlik motoru cama bağlıyorum alarm var disk kilidi var keşke bahçem garajım olsa diyorum. Hemde 3. Motorum diyorsunuz