Yani 3. Motorun olmuş bu. 3 defa da aynı hatayı yaptıysan, sorun hırsızlarda değil sende bunu üzülerek söylüyorum. Çok geçmiş olsun. Sizin yerinizde olsam şikayet ederdim durumu