• 18-01-2022, 00:25:45
    #19
    E-ticareti şu zamanda pek tavsiye etmem. Malum piyasa resmen ölü. Onu bırakın millet karnını bile doyurmuyor. Bir kaç aya restoranların büyük çoğunluğu patlar gibi. Benim kuzen de bir arkadaşının yanında çalışıyor, restoranları var. Onların da işleri çok kötü.
  • 18-01-2022, 01:08:13
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yaşın profilinde yazan ise daha gençsin evlilik için en az 25'i beklemeni öneririm daha ne sen ne o olgun bazı şeyleri düşünecek yaşta değilsiniz.Evlilik öyle cocuk oyuncağı değil erken yaşta evlenen coğu çift cok mutsuz ( eskilerden bahsetmiyorum) eskiden ki durumlarla şimdiki şartlar bir değil.
  • 18-01-2022, 07:13:53
    #21
    Kişisel Rütbe
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşın profilinde yazan ise daha gençsin evlilik için en az 25'i beklemeni öneririm daha ne sen ne o olgun bazı şeyleri düşünecek yaşta değilsiniz.Evlilik öyle cocuk oyuncağı değil erken yaşta evlenen coğu çift cok mutsuz ( eskilerden bahsetmiyorum) eskiden ki durumlarla şimdiki şartlar bir değil.
    Hocam kız başka ülkede ne onu kaybetmek istemiyorum
  • 18-01-2022, 17:22:23
    #22
    Ben de işe girince kenara şu kadar para koyarım diyordum, her ay borçlu çıktık
  • 18-01-2022, 17:27:33
    #23
    şuan gram altın almanın tam sırası.çünkü alım fırsatı.artık altın buradan radikal düşüşler yaşamaz.yükselme trensine girecektir. 6 ayda bile ciddi kar edersin ama 8*9 ay desen paran 1 buçuk katına çıkar. 3 yıldır bir kampanya forumunda altın tavsiyesi veriyorum. istersen o foruma gir bak.kimler hakkımda neler neler demiş. 3 yıldır yanılmadım.ne dediysem çıktı
  • 18-01-2022, 18:07:08
    #24


    Bir umut mudur yaşamak?
    ytd.