E-ticareti şu zamanda pek tavsiye etmem. Malum piyasa resmen ölü. Onu bırakın millet karnını bile doyurmuyor. Bir kaç aya restoranların büyük çoğunluğu patlar gibi. Benim kuzen de bir arkadaşının yanında çalışıyor, restoranları var. Onların da işleri çok kötü.