• 17-01-2022, 07:16:20
    #1
    Sabah aabah çok dolmuş ve birşeyler paylaşmak istedim. Aşık olmak ve karşısındakine değerinden fazla sevince neden hep kaybeden seven taraf olur ki ? İnsanlar mutlu olmak sevilmek istiyor ama seçildiğinde de neden böyle yaparlar ki ? Ben burda 3-4 saat mesaj beklerken o sosyal medyada başkasıyla (erkek) ile reesim atmak ile neyi amaçlıyor. Gerçekten insanın ömrünu ve beynini yemektrn başka birşey yapmıyorlar. Sevmek çok zor iş 😔😔
  • 17-01-2022, 07:23:23
    #2
    Sök at birden (zor biliyorum tecrübeyle sabit) . Bunu yapamazsan acı çekmeye devam eder ve farklı psikolojik hastalıklara yakalanırsın hocam.
    Ya söküp atacan kalbinden ya da böyle acı çekmeye,hasta olmaya vb. vs. devam edeceksin.Tercih senin.Ne halin varsa gör de geç... Kendine eziyet etme
  • 17-01-2022, 07:28:00
    #3
    Aşk boş birşey salla gitsin evlenmeyi bile düşünmüyorum
  • 17-01-2022, 07:28:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    O Sevgiyi Kendine Vermeye Başladığında Unutmuş Olacaksın
  • 17-01-2022, 08:26:42
    #5
    başlığı okuyunca iktidar a lafınız var zannettim keşke 18 yaşında yaşamaya çalışmaya kalmasak, gelecek hayali kurabilsek. sevmeyin.
  • 17-01-2022, 08:27:07
    #6
    Sevmek güzel değer ver sen onun yaptığı her şeye rağmen değer ver pişman olsun sonra gelecek emin ol.
  • 17-01-2022, 08:33:03
    #7
    Geleceğe bak ilerliyen zamanlarda boş yere beklemiştim günlerime ömrüme yazık etmişim diyeceksin yolun yarısını tamamlamış biri olarak söylüyorum tecrübe sabit o yoldan geçen çoktu yaşın ilerledi mi anlar güler yazık etmisim kendime der gecersin
  • 17-01-2022, 08:34:00
    #8
    Fazla değeri gösterirsen sonucun bu olması muhtemel. İnsanoğlu stokçudur. Seven var +1 gözüyle bakar. O olmazsa başkası oda olmazsa bir başkası daha. Geri çekilin ve uzaklaşın. Farklı şeylerle ilgilenin.
  • 17-01-2022, 08:34:06
    #9
    TheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevmek güzel değer ver sen onun yaptığı her şeye rağmen değer ver pişman olsun sonra gelecek emin ol.
    İnsani çok tüketiyor. Sürekli düşünmek uyuyamamak