Sabah aabah çok dolmuş ve birşeyler paylaşmak istedim. Aşık olmak ve karşısındakine değerinden fazla sevince neden hep kaybeden seven taraf olur ki ? İnsanlar mutlu olmak sevilmek istiyor ama seçildiğinde de neden böyle yaparlar ki ? Ben burda 3-4 saat mesaj beklerken o sosyal medyada başkasıyla (erkek) ile reesim atmak ile neyi amaçlıyor. Gerçekten insanın ömrünu ve beynini yemektrn başka birşey yapmıyorlar. Sevmek çok zor iş 😔😔