İnsanın yaşama sevincini elinden almak
12
●143
- 17-01-2022, 07:16:20Sabah aabah çok dolmuş ve birşeyler paylaşmak istedim. Aşık olmak ve karşısındakine değerinden fazla sevince neden hep kaybeden seven taraf olur ki ? İnsanlar mutlu olmak sevilmek istiyor ama seçildiğinde de neden böyle yaparlar ki ? Ben burda 3-4 saat mesaj beklerken o sosyal medyada başkasıyla (erkek) ile reesim atmak ile neyi amaçlıyor. Gerçekten insanın ömrünu ve beynini yemektrn başka birşey yapmıyorlar. Sevmek çok zor iş 😔😔
- 17-01-2022, 07:23:23Sök at birden (zor biliyorum tecrübeyle sabit) . Bunu yapamazsan acı çekmeye devam eder ve farklı psikolojik hastalıklara yakalanırsın hocam.
Ya söküp atacan kalbinden ya da böyle acı çekmeye,hasta olmaya vb. vs. devam edeceksin.Tercih senin.Ne halin varsa gör de geç... Kendine eziyet etme - 17-01-2022, 08:34:06İnsani çok tüketiyor. Sürekli düşünmek uyuyamamakTheKill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
keşke 18 yaşında yaşamaya çalışmaya kalmasak, gelecek hayali kurabilsek. sevmeyin.