• 15-01-2022, 23:31:52
    #10
    Üyeliği durduruldu
    mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vaktin bolsa hiçbir şeye para vermeye gerek yok zaten. oturur kendin yaparsın.

    hiç kafanıza takmayın. boş insanlar para vermek yerine vaktini verirler.
    size para kazandıracak olanlar zamanın önemini bilenlerdir.
    akıllı insanlar hem zamanın önemini bilirler hemde oturur kendilerı yapar, sizin deyişinizle ''boş insanlara'' para vermezler.
  • 15-01-2022, 23:38:39
    #11
    Yanlış anlama fakat bence her fırsatta öğrenci olduğunu dile getirerek öne çıkmaya çalışmamalısın. Ben de %100 oranında engelliyim fakat bu kimi ne ilgilendirir? Bu yüzden kimsenin bana yardım etme zorunluluğu yok veya işime mânî olmaya hakkı da yok.
    Biri senin yoluna taş koymaya çalışıyorsa bu onun karakterinden kaynaklı.
    Ya seninle aynı sektördedir, 'insanlar ona değil bana gelsin, ben kazanayım.' mantığındadır.
    Ya da seni kıskanıyordur, 'ben kazanamıyorsam o da kazanamasın.' diye düşünüyordur.
    Belki de amacı insanlara gerçekten yardımcı olmaktır fakat niyeti iyi olsa da uyguladığı yöntem yanlış olduğu için bunun sana senin satışlarına zarar verebileceğinden endişe ediyorsun.
    Öğrenci olup olmamanla alâkası yok yani.
    Sen de o konuya, ücretsiz yöntemlerin zararlı olduğunu güzel bir dille yazabilir ve kanıtlarını sunabilirsin.
    Kendini ispatladığın ve çizgini bozmadığın sürece müşteri bulursun, merak etme.
    Herkesi bu kadar ciddiye alırsan işin zor.
    Akıl vermek gibi anlama, sadece birkaç fikir ve tavsiye.
  • 15-01-2022, 23:52:24
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlama fakat bence her fırsatta öğrenci olduğunu dile getirerek öne çıkmaya çalışmamalısın. Ben de %100 oranında engelliyim fakat bu kimi ne ilgilendirir? Bu yüzden kimsenin bana yardım etme zorunluluğu yok veya işime mânî olmaya hakkı da yok.
    Biri senin yoluna taş koymaya çalışıyorsa bu onun karakterinden kaynaklı.
    Ya seninle aynı sektördedir, 'insanlar ona değil bana gelsin, ben kazanayım.' mantığındadır.
    Ya da seni kıskanıyordur, 'ben kazanamıyorsam o da kazanamasın.' diye düşünüyordur.
    Belki de amacı insanlara gerçekten yardımcı olmaktır fakat niyeti iyi olsa da uyguladığı yöntem yanlış olduğu için bunun sana senin satışlarına zarar verebileceğinden endişe ediyorsun.
    Öğrenci olup olmamanla alâkası yok yani.
    Sen de o konuya, ücretsiz yöntemlerin zararlı olduğunu güzel bir dille yazabilir ve kanıtlarını sunabilirsin.
    Kendini ispatladığın ve çizgini bozmadığın sürece müşteri bulursun, merak etme.
    Herkesi bu kadar ciddiye alırsan işin zor.
    Akıl vermek gibi anlama, sadece birkaç fikir ve tavsiye.
    Güzel düşünceleriniz için çok teşekkür ederim.
  • 19-04-2022, 00:31:00
    #13
    Konu kilit lütfen