Anket R10'u Hangi Temada Kullanıyorsunuz?
Toplam Katılımcı Sayısı: 86
R10'u Hangi Temada Kullanıyorsunuz?
Dark - Siyah
%79,07 (68 Oy)
Beyaz
%20,93 (18 Oy)
  • 15-01-2022, 13:43:15
    #10
    Biz hala default
  • 15-01-2022, 13:45:47
    #11
    Pc de default mobilde white modern kullanıyorum
  • 15-01-2022, 13:48:18
    #12
    Dark gözüme daha iyi görünüyor ve yormuyor
  • 15-01-2022, 15:04:14
    #13
    Dark, daha hoş, gözü yormuyor ve beyaz modda reklamların flashını da katınca çekilmiyor
  • 15-01-2022, 15:15:21
    #14
    Forumun büyük bir kısmı halen default ilk temayı kullanıyor. Anket hatalı olmuş onuda eklemen lazımdı. Onu kullananların sayısıda çok fazla