2GB Windows VPS Siz Olsanız Napardınzı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
2GB Windows VPS Siz Olsanız Napardınzı ?
3
●
444
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
2GB Windows VPS Siz Olsanız Napardınzı ?
29-01-2009, 13:36:00
#1
TakunYA
Üyeliği durduruldu
Merhaba Arkadaşlar Elimde 2GB Windows VPS Var Ne Yapacağımı Bilmyorum
Bana Bİ Akıl Fikir Verin Saygılar
29-01-2009, 19:08:46
#2
RecepD
bana ver
29-01-2009, 23:37:34
#3
schreck
TakunYA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba Arkadaşlar Elimde 2GB Windows VPS Var Ne Yapacağımı Bilmyorum
Bana Bİ Akıl Fikir Verin Saygılar
iyi hit getirecek site yap kapı gibi vps.
onu yapmıyorsan bana verebilirsin değerlendirebilirim
30-01-2009, 00:04:51
#4
BEYZADE
Alan sat veya birinin sitesine ortak ol.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler