Merhaba arkadaşlar.
Yaklaşık 5 dakika önce 6.43 şiddetinde oturdugum evde depremi iyi hissettim.
Bu civarlarda olupta hisseten başka birileri varmı acaba?
İnşAllah hiç bir yerde birşey yoktur.
Alanya'da depremi iyi hissettim.
19
●372
- 11-01-2022, 04:13:18Belekteyim baya salladı ve çok uzun sürdü. Geçmiş olsun hepimize..