• 11-01-2022, 04:11:16
    #1
    Merhaba arkadaşlar.

    Yaklaşık 5 dakika önce 6.43 şiddetinde oturdugum evde depremi iyi hissettim.
    Bu civarlarda olupta hisseten başka birileri varmı acaba?

    İnşAllah hiç bir yerde birşey yoktur.
  • 11-01-2022, 04:11:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Şuan adanadada sağlam sallandı apartman
  • 11-01-2022, 04:12:11
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Serikteyim bende iyi sallandım
  • 11-01-2022, 04:12:41
    #4
    Ispartayı hafif salladı
  • 11-01-2022, 04:13:18
    #5
    Belek’teyim baya salladı ve çok uzun sürdü. Geçmiş olsun hepimize..
  • 11-01-2022, 04:16:43
    #6
    Hocalarım geçmiş olsun herkese.
  • 11-01-2022, 04:18:23
    #7
    Alanya merkezdeyim bende güzel bi sallantı hissettim
  • 11-01-2022, 04:18:49
    #8
    VipsMedya.Com
    konyada hissettim ev beşik gibi idi
  • 11-01-2022, 04:22:51
    #9
    Merkez Kıbrısmış geçmiş olsun Rabbim korusun.