Merhaba arkadaşlar.

Yaklaşık 5 dakika önce 6.43 şiddetinde oturdugum evde depremi iyi hissettim.
Bu civarlarda olupta hisseten başka birileri varmı acaba?

İnşAllah hiç bir yerde birşey yoktur.