diğer aklıma gelen şey ise forumdaki üyelerin kendi bloglarından bir içeriği link olarak göndermesi ve r10 içerik küratörlerince seçilenlerin bu linklerdeki içerikleri flipboard - bundle tarzı servis etmesi (linki yapıştırınca otomatik içerik görseli, başlığı ve kısa özeti ile devamını okumak için kaynak siteye git yazısı şeklinde olabilir). hem böylelikle bizim gibi küçük blogculara bir fırsat doğar, hem de bi zenginlik olur diye düşünüyorum. spam, link kasmak vs. olmaması adına da her üye her gün en fazla 1 adet içerik önerebilir vs. gibi sınırlayıcı da getirilebilir.
gaza geldim, forum için de bir önerim olucak
. twitter'daki sesli sohbet odaları mantığı da uygulanabilir aslında. şahsen ilgimi çeken bir konuda diğer forumdaşların sesini dinleyerek tartışarak etkileşim artırılabilir. lütfen küfretmeyin
, sadece bir öneri. @Admin;