• 04-01-2022, 23:36:25
    #1
    Bionluk'a en son 2018 senesinde filan girmiştim sanırım üyeliğim vardı. Az önce aklıma geldi tekrar bir girip bakmak istedim. Bionluk ölmüş arkadaşlar.

    Yani tamam bu adam bu teklifi veriyor da buna başvuranların kendisine saygısı da hiç yok sanırım.

    100 tane ilan inceledim, 4 sayfa HTML döküme 400 TL yazmışlar. PHP stok scriptini 500 TL'ye yaptırmak isteyen var.

    Tam sinir krizi geçirilecek bir site

  • 04-01-2022, 23:43:53
    #2
    Komik durum bionluk bitti zaten hocam komisyon bile fazla alıyorlar bende bayadır kullanmıyorm ilanlar bile pasif duruma gelmiş halde
  • 04-01-2022, 23:48:55
    #3
    Açıkçası R10'da bu kadar olmasa da, bir hayli az ücrete iş teklif eden ve bu fiyatlara çalışanlar mevcut ne yazık ki.
  • 04-01-2022, 23:53:02
    #4
    platformun isminde hayır yok ki, upwork taki hintliler Pakistanlılar neyse bionluk tayfası da aynı benim gözümde