Dün 21.50'den 2 paket almıştım, psikolojik olarak kendimi hazırlıyorum. 2 paket bitince sigara da benim için biter. Arada bi kretekli sigara filan içerim o kadar. ☺️
Arkadaşlar bırakabilirsiniz. Ben mesela benzini bıraktım zamlanınca. Patlıcan falan da yemiyoruz. Karı artırdık. Suyu da azaltabilirsem mükemmel olacak, pahalı çünkü.