• 04-01-2022, 20:07:38
    #28
    Chester aldım az önce 21.5
  • 04-01-2022, 20:10:12
    #29
    Dün 21.50'den 2 paket almıştım, psikolojik olarak kendimi hazırlıyorum. 2 paket bitince sigara da benim için biter. Arada bi kretekli sigara filan içerim o kadar. ☺️
  • 04-01-2022, 21:46:01
    #30
    Hiper enflasyon nedir, belirtileri nedir örnekli anlatımı gibi konu olmuş.
  • 04-01-2022, 21:54:43
    #31
    25.5 olmus benimki de. Alo 171 kurtar beni.
  • 04-01-2022, 22:07:50
    #32
    Parlamente gelmeseydi iyidi
  • 04-01-2022, 22:11:35
    #33
    25.5 olunca gittim nikotin bandı aldım . Eski tadı olsa verilirdi ama 25 tl etmez.
  • 04-01-2022, 22:15:43
    #34
    Hocam bırakarak karı arttırabilirsiniz 😇
  • 04-01-2022, 23:06:15
    #35
    Arkadaşlar bırakabilirsiniz. Ben mesela benzini bıraktım zamlanınca. Patlıcan falan da yemiyoruz. Karı artırdık. Suyu da azaltabilirsem mükemmel olacak, pahalı çünkü.
  • 04-01-2022, 23:13:17
    #36
    Tütüne dönüş yakında sinemalarda.