HalitBey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Miningciler Ne Yapacak veya Yapmalı (Tavsiye)
10
●318
- 04-01-2022, 03:05:33USDT yapıp parayı faize atmak daha iyi huobi sanırım %25 veriyordu yıllık. En azından dertsiz tasasız
10
●318