• 28-01-2009, 00:16:36
    #1
    Monalisa Yaşıyor olsaydı Ne Derdi Bu Resimlere

    Peki sizin Düşünceleriniz











    Monalisa Yaşıyor olsaydı Ne Derdi Bu Resimlere
  • 28-01-2009, 00:40:31
    #2
    Mona Lisa' nın derdi senimi gerdi )=(
  • 28-01-2009, 01:26:18
    #3
    hrngndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mona lisa' nın derdi senimi gerdi )=(
  • 28-01-2009, 02:42:55
    #4
    Üyeliği durduruldu
    oda espri yapmş ztn.espri anlayışını yükseltmen lasım