Bugün arabada benzin kalmadığı için depoyu fulledim.
Dedim sürekli 50 TL vs almayayım diye.
Komik ama 800+ tuttu.
Bayadır depoyu fullemediğim için farketmemiştim.
Hep 100 TL - 80 TL vs atıp herün atıyordum.
Şu an hala şoktayım.
Acayip değişik bir durum.
Sonumuz hayrola.
Arabanızın Deposunu Kaça Dolduruyorsunuz?
35
●703
- 03-01-2022, 16:44:59

206+ araç yazıktır günaktır.