• 03-01-2022, 17:05:37
    #10
    Depoyu dolduramıyoruz da 100 tl 150 tl ara ara alıyoruz ama çeyrek depodan az ileri gidiyor ibre efendi.
  • 03-01-2022, 17:09:52
    #11
    Neresi pahalı ben hep 50tllik alıyorum aracıma
  • 03-01-2022, 17:10:57
    #12
    lpg yi 120 falan doluyordu yılbaşında 300 e doldu
  • 03-01-2022, 17:12:44
    #13
    Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenler
    Arabayı alalı 3 ay oldu 3000 km de hep 100 200 daha fullemek nasip olmadı. Kısmet olur tatile filan gidersek bir fulllemek istiyorum ağlanacak halimize gülelim
  • 03-01-2022, 17:25:11
    #14
    Üyeliği durduruldu
    2018 model egea araç, 460 liraya doldurdum.
  • 03-01-2022, 17:31:13
    #15
    60 litre alıyor ayda 2 kez kesin fullerim
  • 03-01-2022, 17:35:35
    #16
    bilmem her hafta değişiyor.. 64 LT yakıt tankı siz hesaplayınız , benzinli.
  • 03-01-2022, 17:55:12
    #17
    850 ye doluyor araç Golf R32 V6 100 km de 13litre sakın kullanım
  • 03-01-2022, 18:00:34
    #18
    valla 10 gün önce aldım sıfır depoydu 550 lira verdim şimdi tekrar doldurmak lazım görecez