• 03-01-2022, 16:44:59
    #1
    Bugün arabada benzin kalmadığı için depoyu fulledim.
    Dedim sürekli 50 TL vs almayayım diye.
    Komik ama 800+ tuttu.
    Bayadır depoyu fullemediğim için farketmemiştim.
    Hep 100 TL - 80 TL vs atıp herün atıyordum.
    Şu an hala şoktayım.
    Acayip değişik bir durum.
    Sonumuz hayrola.
  • 03-01-2022, 16:48:24
    #2
    Full depodan sadece çeyrek kadarı eksilmişti o çeyrek 300TL'ye doldu bende şaşırdım
  • 03-01-2022, 16:49:58
    #3
    57 LT x Güncel Dizel fiyatı
    Clio 3 araç.
  • 03-01-2022, 16:51:57
    #4
    275 Tl fullenirdi Son zamlardan 680 tl tuttu 206+ araç yazıktır günaktır.
  • 03-01-2022, 16:52:26
    #5
    Sizin gibi hiç doldurmadığımdan cok bilmiyorum 50 100 atıyoruz genelde hocamherşey cok pahalandı ya
  • 03-01-2022, 16:53:02
    #6
    ilk çeyreğe yaklaşınca dolduruyorum hemen dün 200 tl verdim full depo 70 litre düşünmek istemiyorum.
  • 03-01-2022, 16:54:32
    #7
    Fulleyerek kullanamadık hiç 100er 100er alırdım hep 100 liraya yarım depoyu az geçerdi

    şimdi 200 liraya çeyrek deponun çok az üstünde oluyor
  • 03-01-2022, 16:57:42
    #8
    46 lt alıyor benzin 12.91 şuan 593 tl, arabayı alalı daha 1 yıl 7 gün oldu sıfır aldım aldığım günlerde 320 350 arasına doluyordu full
  • 03-01-2022, 17:00:24
    #9
    Genel olarak çeyrek deponun atına düşünce doldurmaya özen gösterdiğim halde en son 600₺ye doldurmuştum.