• 02-01-2022, 19:17:40
    #1
    Ahşaptan hazırladığımız bu ve buna benzer eşim ile tamamen elde kesip zımparalayıp su bazlı boyayla boyadığımız ürünler tasarlıyoruz. (Araba, kamyon, dinazor, traktör vs.)

    Tekerlekler hareketlidir ve oyuncakta kullanılan boya su bazlı akrilik boyadır, çocuklar işin zararlı madde içermez. Tüm köşeler yumuşatılmıştır ve sivri hiç bir yeri yoktur. (Boyamalar kişiselleştirilebilir)
    Sorum şu: Bu oyuncağı alır mıydınız? Almazsanız sebebi ne olurdu?















  • 02-01-2022, 19:18:52
    #2
    Anne Babalar Alır da Acaba Çocuklar Oynar mı
  • 02-01-2022, 19:19:12
    #3
    Merhaba, farklı açıdan resimler yükleseniz hocam daha net cevap verebilirim kendi adıma
  • 02-01-2022, 19:20:01
    #4
    Ben alırdım
  • 02-01-2022, 19:20:06
    #5
    KadiRJN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anne Babalar Alır da Acaba Çocuklar Oynar mı
    Ben de bunu yazacaktım.
  • 02-01-2022, 19:20:26
    #6
    KadiRJN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anne Babalar Alır da Acaba Çocuklar Oynar mı
    Bizzat yeğenimde test ettim. Renklerinden ötürü ve hareket edebildiği için keyifle bıkmadan oynuyor 😊
  • 02-01-2022, 19:21:00
    #7
    Çocukken Annemin terliğini araç gibi hayal edip halının üzerinde oynardım bence güzel görünüyor alınabilir ahşap olması daha da güzel
  • 02-01-2022, 19:21:52
    #8
    ayintap27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, farklı açıdan resimler yükleseniz hocam daha net cevap verebilirim kendi adıma
    Henüz tamamen bitmiş değil, her iki yüzü de aynı şekilde boyuyoruz üst kısım ve alt kısımı da uyacak şekilde boyuyoruz. Bir saate kadar konuyu günceller, farklı konumlardan da elbette resim atarım
  • 02-01-2022, 19:24:11
    #9
    Alırdım