Ahşaptan hazırladığımız bu ve buna benzer eşim ile tamamen elde kesip zımparalayıp su bazlı boyayla boyadığımız ürünler tasarlıyoruz. (Araba, kamyon, dinazor, traktör vs.)

Tekerlekler hareketlidir ve oyuncakta kullanılan boya su bazlı akrilik boyadır, çocuklar işin zararlı madde içermez. Tüm köşeler yumuşatılmıştır ve sivri hiç bir yeri yoktur. (Boyamalar kişiselleştirilebilir)
Sorum şu: Bu oyuncağı alır mıydınız? Almazsanız sebebi ne olurdu?